Verzendbeleid

1. Verzendzones

Momenteel bieden wij verzending binnen Nederland aan met de bezorgservice van PostNL. Helaas bieden wij geen verzending aan naar andere EU- of internationale landen, dus alleen binnen Nederland.

2. Verzendkosten

Verzendkosten worden berekend op basis van het gewicht en de afmetingen van de artikelen in uw bestelling, evenals uw afleveradres. Verzending binnen Nederland wordt gratis aangeboden.

3. Geschatte levertijden

Wij streven ernaar om uw bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Zodra uw bestelling is verzonden, kunt u verwachten dat uw pakket binnen Nederland binnen de volgende geschatte tijdsbestekken wordt geleverd:

  • Standaardlevering: 4-5 werkdagen

Houd er rekening mee dat deze levertijden bij benadering zijn en kunnen worden beïnvloed door factoren zoals feestdagen, onvoorziene vertragingen en ongunstige weersomstandigheden. De hierboven genoemde dagen gelden alleen binnen Nederland.

4. Orderverwerking

Bestellingen worden doorgaans binnen 1-2 werkdagen vanaf de aankoopdatum verwerkt en verzonden. U ontvangt een bevestigingsmail met trackinginformatie zodra uw bestelling is verzonden.

5. Uw bestelling volgen

U kunt de status van uw zending volgen met behulp van het trackingnummer dat u in uw bevestigingsmail vindt, of door in te loggen op uw account op onze website.

6. Afleveradres

Zorg ervoor dat uw afleveradres correct en volledig is. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen of problemen die voortvloeien uit onjuiste verzendinformatie die door de klant is verstrekt.

7. Verzendmeldingen

Wij houden u via e-mail op de hoogte van de status van uw bestelling. U ontvangt een bevestigingsmail wanneer uw bestelling is geplaatst, een andere wanneer deze is verzonden en een laatste e-mail wanneer deze is geleverd.

8. Verloren of beschadigde artikelen

Als uw bestelling tijdens het transport verloren of beschadigd raakt, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op, zodat we u kunnen helpen het probleem op te lossen. We zullen samenwerken met PostNL om de kwestie te onderzoeken en een passende oplossing te bepalen.

9. Retourneren en ruilen

Retourneren en ruilen is toegestaan ​​voor elke klant. Dit is toegestaan ​​binnen 14 dagen na aankoop, de klant moet via e-mail contact opnemen over het probleem met het product en bewijs leveren van het probleem met foto's of video's. Het product moet in goede staat blijven om te worden geretourneerd, en in geval van een defect kan de klant kiezen of hij een terugbetaling, ruiling of retour wil krijgen. De 3 eerder genoemde beleidsregels zijn van kracht binnen 14 dagen na aankoop, in het geval dat er meer tijd verstrijkt, neem dan contact op met thunderstraps@gmail.com voor meer informatie en hulp.

10. Contactgegevens

Als u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling of ons verzendbeleid, neem dan gerust contact op met ons klantenserviceteam via thunderstraps@gmail.com.

Heeft u nog een vraag?

Neem contact met ons op door dit formulier in te vullen